ΕΛΛΑΔΑ

Έρευνα για δύο καρδιολογικά περιστατικά μετά από εμβόλιο

Eρευνώνται τις τελευταίες ώρες oι περιπτώσεις ενός 52χρονου που έχασε τη ζωή του και ενός ακόμη άνδρα που υπέστη επεισόδιο κολπικής μαρμαρυγής, μετά τον εμβολιασμό τους. Eίχαν εμβολιαστεί με το σκεύασμα της Pfizer.

Ο 52χρονος, από την Ιεράπετρα της Κρήτης, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open TV, υπέστη ανακοπή καρδιάς μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό του και άφησε την τελευταία του πνοή.

Στo μικροσκόπιo θάνατος και σοβαρό επεισόδιο μετά το Pfizer

Η δεύτερη περίπτωση αφορά σε άνδρα 60 ετών από την Ξάνθη που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και υπέστη σήμερα επεισόδιο κολπικής μαρμαρυγής και η περίπτωσή του επίσης εξετάζεται.

Οι αρμόδιες Αρχές υποστηρίζουν πως δεν φαίνεται ότι τα δύο περιστατικά συνδέονται με τα εμβόλια, ωστόσο, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο τα περιστατικά σχετίζονται.