ΥΓΕΙΑ

Διακόσιες κλήσεις την ημέρα στο Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης στη Θεσσαλονίκη

Tο Τηλεφωνικό Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής, που έχει θέσει σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την αντιμετώπιση της κατάστασης που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορωνοϊού, δέχεται περίπου διακόσιες τηλεφωνικές κλήσεις την ημέρα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας Χρήστος Μήττας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οποιοσδήποτε μπορεί να καλεί τον αριθμό 2313 004800, από τις 7 το πρωί ως τις 11 το βράδυ, από Δευτέρα ως Παρασκευή, και να συζητά για τους φόβους και τις ανησυχίες του, παίρνοντας απαντήσεις από ειδικά εκπαιδευμένο επιστημονικό προσωπικό, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

Το Τηλεφωνικό Κέντρο αφορά σε όλους τους πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας και θα λειτουργεί τουλάχιστον για τους επόμενους τέσσερις μήνες. Παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα που άπτονται της ψυχικής υγείας, όπως καταθλιπτικό συναίσθημα, άγχος, δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις. Παράλληλα, οι εξειδικευμένοι επιστήμονες κατευθύνουν τους πολίτες, όποτε χρειαστεί και ανάλογα με κάθε περίπτωση, στις επίσημες δομές των δήμων και τους επίσημους κρατικούς φορείς.

Σε ό,τι αφορά στην υπηρεσία τηλεϊατρικής, που τέθηκε την περασμένη εβδομάδα σε λειτουργία, ο κ. Μήττας επισήμανε ότι αρκετός κόσμος τη χρησιμοποιεί ήδη. «Είμαστε σε καλό δρόμο, βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τους γιατρούς, ενώ υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η οποία παρέχεται δωρεάν» εξήγησε ο κ. Μήττας.

Η υπηρεσία, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας και σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, αφορά τους πολίτες, οι οποίοι, λόγω του κορωνοϊού, παραμένουν στα σπίτια τους και αντιμετωπίζουν ιατρικά ζητήματα. Συγκεκριμένα όσοι επιθυμούν να έχουν έναν πρώτο εξ αποστάσεως έλεγχο από γιατρούς τεσσάρων ειδικοτήτων για πιθανά συμπτώματα κορωνοϊού, προβληματισμούς ή απορίες, μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση.

Πηγή: zougla.gr