ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Μουστάκας: Σταμάτησε να δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες λόγω αυξημένου φόρτου!

Τα «χέρια ψηλά» σήκωσε η εταιρεία «Μουστάκας» εξαιτίας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δέχεται το ηλεκτρονικό της κατάστημα εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών αναφέρει σε μήνυμα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα/ηλεκτρονικό κατάστημα ότι σταματά να δέχεται προσωρινά παραγγελίες μέσω του e-shop λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών ενώ καταλήγει λέγοντας πως κάνει το καλύτερο δυνατόν, ώστε οι καταναλωτές να λάβουν το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες.

Η ανακοίνωση του «Μουστάκα»

«Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών, αναστέλλουμε προσωρινά την δυνατότητα παραγγελίας στο e-shop μας. Κάνουμε το καλύτερο δυνατόν ώστε να λάβετε το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες σας! Ευχαριστούμε για την κατανόηση».

moustakas1.png

Προβλήματα στην εκτέλεση και έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων τη δεδομένη συγκυρία. Τα περιοριστικά μέτρα για την ανάσχεση της υγειονομικής κρίσης, τα οποία περιλαμβάνουν και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων έχει οδηγήσει αρκετούς καταναλωτές στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία αποτελούν τη μοναδική διέξοδο αγορών.

Σύμφωνα με έρευνα της ομάδας Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz αυξήθηκαν κατά 41% στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Ειδικότερα, η κατηγορία με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα παζλ, τα οποία κυριολεκτικά εκτοξεύθηκαν καταγράφοντας άνοδο 2.675,50%, ακολουθούν από απόσταση αναπνοής τα πασχαλινά με 2329,20%, οι web cameras με 1859,40%, τα όργανα γυμναστικής 625,60% και τα multimedia με 563,00%.

Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ

Ανάλογα προβλήματα με τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αντιμετωπίζουν και τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, τα οποία δέχονται αφόρητη πίεση μετά το ξέσπασμα της επιδημίας. Υπολογίζεται ότι οι παραγγελίες παραδίδονται το συντομότερα μετά από επτά μέρες ενώ μπορεί να φθάσει μέχρι και 30 ημέρες!

Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανταπεξέλθουν μέσα από έκτακτες προσλήψεις προσωπικού και καλύτερο συντονισμό. Μάλιστα, τα μεγάλα σούπερ μάρκετ προχώρησαν σε συνεργασία με εταιρείες Courier, προκειμένου να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και η Μασούτης με την Speedex ενώ η Σκλαβενίτης σύναψε συνεργασία με την πλατφόρμα efood.gr αλλά την WPS, για τις κατ’ οίκον διανομές.

Πηγή: ethnos.gr