Βολογραφήματα....

Τι να σου κάνει κι η τεχνολογία…

Με χαρά και έκπληξη είδαμε στο διάστημα της καραντίνας να εφαρμόζεται, επιτέλους (!), η χρήση των νέων τεχνολογιών στον δημόσιο τομέα. Διαδικασίες που απαιτούσαν χρόνο, γερά νεύρα και πολλή υπομονή, διαδικασίες που μέχρι πρόσφατα ήταν πολύ «δύσκολο» να γίνουν ηλεκτρονικά, αν και όλοι φωνάζαμε ότι πρέπει να γίνουν επιτέλους, ως εκ θαύματος ξεμπλόκαραν και δόθηκαν προς χρήση στο κοινό.

Μπράβο στο Υπουργείο Εσωτερικών που ξεπέρασε μία δυσκαμψία ετών, αν και μένουμε να αναρωτιόμαστε εάν επρόκειτο πραγματικά για κάτι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί ή απλώς ορισμένοι ήταν πολύ τεμπέληδες για να το κάνουν.

Αυτό, πάντως, δε σημαίνει ότι λύθηκαν τα προβλήματα του κόσμου στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.

Φίλη, μου έλεγε πρόσφατα ότι επί τρεις ημέρες προσπαθεί να επικοινωνήσει με τον ΟΑΕΔ Βόλου, προκειμένου να ρωτήσει σε ποια ημερομηνία θα καταβληθούν τα χρήματα του επιδόματος ανεργίας, για το οποίο δόθηκε παράταση. Το αποτέλεσμα; Όχι μόνο δεν έχει πάρει απάντηση, αλλά στον ΟΑΕΔ ούτε καν απαντούν στα τηλέφωνα. Μόνο σε μία περίπτωση, σήκωσε κάποιος το ακουστικό κι όχι για να απαντήσει, αλλά για να το αφήσει, όπως φαίνεται, κάτω, χωρίς να μιλάει!

Σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Οργανισμού δεν υπάρχει, ουδεμία ανακοίνωση από τον αρμόδιο υπουργό έγινε, κι οι άνθρωποι που εξαρτώνται από το επίδομα για να ζήσουν, βρίσκονται στην αναμονή.

Άλλος, στο ΚΕΠ, προσπαθεί να κλείσει ραντεβού για το γνήσιο της υπογραφής. Προφανώς για να απευθυνθεί στο ΚΕΠ, είναι γιατί η υπόθεσή του επείγει. Το αποτέλεσμα; Το ραντεβού κλείστηκε για τρεις – τέσσερις ημέρες μετά…

Όλα τα παραπάνω είναι ελάχιστα μόνο δείγματα της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι πολίτες από τη μια και της νοοτροπίας που εξακολουθεί να διακατέχει το δημόσιο από την άλλη. Όσες καλές και σύγχρονες πρακτικές και αν εφαρμοστούν, δυστυχώς ο δημόσιος τομέας θα εξακολουθεί να πορεύεται με πρακτικές 30ετίας και βάλε, εντελώς αποκομμένος από τον πραγματικό κόσμο..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΝΙΚΟΥ